Praca
Jeśli chcesz znać więcej szczegółów lub aplikować na dane stanowisko, napisz na rekrutacja@ctk-logistics.pl
Obsługa klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków:
*Obsługa klienta w języku niemieckim poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat)
*Udzielanie informacji dotyczących produktów i usług oraz rozwiązywanie problemów klientów
*Rejestrowanie zleceń klientów oraz aktualizowanie danych w systemie
*Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemów klientów
*Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych
*Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta i budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
*Posiadanie biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie
*Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
*Umiejętność skutecznej komunikacji zarówno z klientami jak i zespołem
*Znajomość narzędzi i systemów CRM
*Umiejętność rozwiązywania problemów oraz obsługi reklamacji
*Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją
*Zdolność pracy w zespole oraz samodzielności
*Doświadczenie związane z logistyką i transportem